27.10.2015

Відкритий урок на тему “School. School things”

Topic: “School. School things”.


Objectives:

  •  to practice pupils’ speech on the topic: ” School. School things...”;
  •  to expand student’s vocabulary;
  •  to teach pupils to work in groups;
  •  to activate vocabulary on the theme and to present new words and phrases;
  •  to develop the pupils’ attention, memory and logical way of thinking;
  •  to teach pupils to be good friends;
  •  to teach children to respect each other and their school.

Audio-visual aids and materials:  pictures for this lesson; autumn leaves with English letters; cards for games; video – songs for children; Power Point presentation about school things; textbook “English 2” by Oksana Karpiuk.



Sequence.

I.                  Greeting.
T. Good morning, children!
Ps. Good morning, Good morning!
      Good morning to you!
      Good morning, Good morning!
      We are glad to see you!

T. I am glad to see you too! Sit down, please. And now tell me, please, how are you ?
Ps. We are fine, thank you.

TНу що ж ми починаємо наш візит до Англійської мови. І як завжди починаємо його з невеличкого уривочка з казки про Містера Танга. Сьогодні він готується до зустрічі гостей, тому тріпає свої килимки і наводить порядок в будинку. А до нас доносяться тільки англійські звуки.
То ж давайте повторимо їх: [-t-t-t-]
А з іншої сторони відлунює: [-d-d-d-].
Аж раптом знявся вітер і ми почули: [-w-w-w]. Сьогодні ми з вами повторили ті звуки, яких немає в українській мові.

II.               Conversation with guests.
      T. Well, my dear friends, you can see that we have got a lot of guests at our today’s English lesson. Ви бачите, що у нас сьогодні багато гостей на уроці англійської мови. And I want you introduce yourselves to them. Я хочу, щоб ви самі представили себе гостям. А те, що ви повинні їм сказати заховалося в пелюстках цієї квітки. Pleasetake your tasks.
   (Діти відривають пелюстки з реченням, яке повинні сказати. Показуючи своє імя, вони говорять:

P1. Hello! My name is Rostyk. I live in Ukraine.
P2.  Hi! I am Nastya. I am seven.
P3.  Hello! My name is Sophya. I have got a mother. Her name is …
P4.  Hi! I am Ivan. I have got a father. His name is …



P5.  Hello! My name is Alina. I have got a brother. His name is …
P6.  Hi! I am Arsen. I have got a sister. Her name is …
P7.  Hello! My name is Maryika. I have got a grandmother. Her name
        is …
P8.  Hi! I am Mykola. I have got a friend. His name is …

T.   А тепер давайте скажемо гостям, що ми раді знайомству з ними.
 Ps.  Nice to meet you.

III.           Vocabulary Practice.
T.      1.Thank you for your answers. And now listen to me. Сьогодні у нас незвичайний урок і називається він – урок – мандрівка, урок-гра.  Ми будемо подорожувати з вами поїздом і побуваємо на уроках англійської, математики і музики та співів  Welllook and repeat after meWhat is this? This is a trainСтанції, на яких ми будемо зупинятися, називаються:
                                                              School.
                                                              The ABC.
                                                              Numbers.
                                                              We like singing and dancing.
Отже, кожен з вас отримує квиточок у поїзд і тільки тоді, коли почуєте свій номер, встаєте і займаєте  свої місця в поїзді і ми відправляємося у мандрівку. (Звучить сигнал поїзда, діти тримають один одного за пояс)
Т. А ось і наша перша зупинка. Look! I have got a beautiful bag, but I don’t know school thingsУ мене красивий портфель, але я не знаю як називаються шкільні речі. Help meplease!
a)Робота з тематичною таблицею «Шкільні речі» у грі “Ekho
T>P1>Cl>P2

b) So, go to this bag and name school things. Діти витягують з портфеля шкільні речі і називають їх.
     This is a book.
     This is ruler.
     This is a pen.
     This is a pencil.
     This is a copybook.
     This is a pencil-case.
cЯ думаю ви вже добре запам ятали назви шкільних речей, тому можете допомогти Незнайкові скласти портфель. Well, repeat after me: take, take, take – візьми! And now make up sentences.
P1. – Take your pen, please!
P2. – Take your pencil, please!
P3. – Take your book, please!
P4. – Take your copybook, please!
P5. – Take your ruler, please!
P6. – Take your pencil-case, please!

T. Well done! OK!

А тепер давайте покажемо гостям, що ми знаємо ще багато інших слів. Фронтальна робота.

2. What is this? – This is a table.
    What is that? – That is a chair.
     Is it a shelf? – Yes, it is.
     Is it a flower? – Yes, it is.
    What is this? – This is a cat.
    What is that? – That is a dog.
     Is it a table? – No, it is not. This is a desk.
    What is that? – That is a TV-set.
    What is this? – This is a computer.
    What is that? – That is a classroom.
T. Well done, children! Молодці!

А зараз ми трохи відпочинемо і проведемо фізкультхвилинку.


IV.           Physical activity. Song :”A ram-sam-sam-“
       One, two, three!
       Look at me!
       Hands up! Hands down!
       Hands on hips!
       Sit down!

VAlphabet.
Т. Ну що ж . Ось ми і наближаємося до нашої другої зупинки. Це Алфавітне селище, побувавши в якому , ми згадаємо вивчені англійські букви. Отже, вас вітають вивчені букви англійської абетки. ( Звучить пісня “We are the Alphabet”)
T. А ось і наше  перше завдання. Зараз осінь і жовте листя опало з дерев разом з англійськими буквами.

1.У нас гра «Знайди свою пару, назви букву і розкажи про неї вірш».

Т. Pleasego to the blackboard! (Учні шикуються в одну шеренгу. Вчитель роздає листочки з буквами, учні швидко шукають свою пару і перешиковуються. Потім кожна пара представляє свою букву і розказує про неї вірш.)
T. Thank you very much.


2. Group work.
T. I divide you into two groups and we play game “Who is the first?”І так у нас дві групи: дівчатка проти хлопчиків та гра «Хто перший?» Ваше завдання: зєднати друковані букви з писаними.
Ну що ж, група дівчаток справилася першою, тому отримують по зірочці. Молодці!


VI.  Numbers.
Т. А наш поїзд рухається далі і ми наближаємося до станції: “Numbers”. Ми дивимося на екран телевізора і згадуємо числівники. (Пісня “Numbers song”)
3. А чи хочете ви отримати ще по зірочці? Отже, у нас знову гра “Who is the first?” Я називаю цифру, а ви повинні швидко показати її. Хто перший, той отримує зірочку. Well,  1, “5, “8, “2, “7, “3, “4, “9, “6,”10.

Ну, давайте порахуємо по скільки зірочок ви отримали? Учні рахують зірочки по-англійськи.
Настя – 3, Софійка – 2, Ростик – 4; Молодці!

VII. We like singing and dancing.
Т.  Ми мандруємо далі і наш поїзд прибуває на станцію: “We like singing and dancing”. Ми любимо з вами розказувати вірші, танцювати та співати пісні, чи не так?
Well, we listen to you. Почнемо, мабуть, з лічилочки.
(Діти повертаються один до одного і, жестикулюючи, розказують.)
              
              
One, two, three, four, five
I and you,
You and I.
                                             
T. And now about parrot.

I am a parrot
My name is Fly.
I can say “Good morning!”
And “Good-bye!”
T. Well done! OK!
And now about family!

T. And now let’s dance and sing!
TА тепер давайте потанцюємо та поспіваємо. Song: “If you are happy”

VIII.Writing.

Т. Ну ось і закінчується наша мандрівка. Але справа в тому, що до нашого поїзда дочепили новий вагон. А знаєте чому? Тому що ми вивчаємо з вами нову букву. Please, repeat after me.
“Ww” – [w]
IX. Summarizing. Our lesson is almost over. I think you have worked well at the lesson. Let’s be good friends! Let’s love our school and English!
Наш урок закінчується я думаю, що ви сьогодні були молодці, заробили не одну зірочку і отримали такі оцінки: … Я надіюся, що вам сподобався наш урок, ви всі любите англійську мову і будете вчити її із задоволенням. То ж давайте будемо хорошими друзями, будемо любити нашу школу та англійську мову!

Так як в нас сьогодні був не звичайний урок, а свято, тому я думаю ви заробили на ньому ось ці солодощі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий